REKLAMACJA

Jeśli towar ma wady fabryczne lub został uszkodzony w trakcie przesyłki, prosimy odesłać go zwykłą przesyłką pocztową (ekonomiczną) razem z otrzymaną fakturą lub paragonem i opisem przyczyn reklamacji.

Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. W przypadku reklamacji równowartość opłaty pocztowej zwrócimy natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji.

Reklamowany produkt należy zgłosić drogą mailową na adres: sklep@antibygibaszewski.pl  z dopiskiem zwrot nr zamówienia (zwrot nr ID: XXXXXX).

ZWROTY

Towary nie mogą być używane. Muszą być kompletne i zwrócone w oryginalnym opakowaniu firmowym producenta. W przypadku gdy oryginalne opakowania ulegną zagubieniu lub zniszczeniu możliwy jest zwrot, jednak będziemy zmuszeni potrącić do 30% wartości towaru za brak oryginalnego opakowania.

Każdy taki nietypowy przypadek prosimy omówić z naszym Biurem Obsługi Klienta (sklep@antibygibaszewski.pl)

Przy zamówieniu i dostarczeniu większej ilości przedmiotów – możliwy jest także zwrot tylko niektórych z nich.

 

PRZESYŁKA ZWROTNA

Wszystkie paczki zwrotne proszę kierować na nasz adres:

ANTI BY GIBASZEWSKI  Ul. TOPIEL 25/10, 00-342 Warszawa

Proszę zawsze dołączyć potwierdzenie sprzedaży, paragon/fakturę oraz dane konta bankowego gdzie ma nastąpić zwrot gotówki.

Zalecamy skorzystać z przesyłki kurierskiej oraz z opakowania, w którym zamówienie było dostarczone.

Proszę również szczególnie zwrócić uwagę na zapakowanie zwracanych przedmiotów.

ZWROT PIENIĘDZY

Zwrot pieniędzy odbywa sie przelewem na podane konto bankowe. ANTI by Gibaszewski zwraca pieniądze niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i po otrzymaniu pierwotnej wpłaty.

W przypadku kiedy płatność została dokonana przelewem zwrot nastąpi w ciągu 2 dni roboczych od nadejścia paczki. Przy płatnościach za pobraniem zwracamy pieniądze w terminie do 14 dni lub natychmiast po otrzymaniu pieniędzy od firmy kurierskiej.

W przypadku zwrotu towarów opłaconych wcześniej przy odbiorze – ANTI by Gibaszewski zmniejszy kwotę zwrotu o prowizje kurierska należna za pobranie pieniędzy przy odbiorze.

W przypadku wysyłki z dodatkowym kosztem dostawy np. przesyłki specjalne lub zagraniczne, koszty dostawy nie mogą być zwrócone.

W przypadku, gdy zwracane towary klient odeśle z przesyłką opłaconą przez ANTI by Gibaszewski, koszty takiego transportu zostania potrącone z kwoty zwrotu.

Wszystkie wysyłane przedmioty są zawsze kompletne i w pełni funkcjonalne. Może jednak się zdarzyć, że towar posiada wady ukryte, które są np. niewidoczne w momencie sprzedaży. W takim przypadku prosimy o przesłanie do nas informacji z krótkim opisem wady na adres: sklep@ANTIbyGibaszewski.pl Wtedy skontaktujemy się telefonicznie i uzgodnimy sposób rozpatrzenia reklamacji.